Comentários
    Avaliação: ★★★★★ (5)
    Todos Com Fotos(0) 5★★★★★ 4★★★★★ 3★★★★★ 2★★★★★ 1★★★★★

    ★★★★

    Por S****o - 03/06/2018

    Loved this dress. Wore it tonight to a formal gala and received so many compliments. I am 5' 2 - 130 lbs. and almost 66 years young so finding a special dress was a gamble on Milanoo or anywhere else. I did wear high heels , 3 not 4 and the dress was floor length- did not alter. I bought a medium. It is stretchy so comfortable and forgiving. Must say it came very quickly (prime member) . I will be wearing this dress again on a spring cruise.

    Mostre o original 395

    ★★★★★

    Por K****i - 19/01/2016

    Eu ameeei o vestido e gostaria de saber se esse modelo pode ou não usar anágua, e se puder... qual anágua voces poderiam me indicar. <3

    Resposta Por Milanoo - January 20,2016

    Caro(a) K****i,

    Olá. Se você quer o vestido ficar mais volume, pode comprar uma anágua deste modelo  http://www.milanoo.com/pt/produto/qualidade-dualista-liquido-grande-deslizamento-a-linha-nupcial-anagua-p548139.html#m29070

    1

    ★★★★★

    Por C****a - 28/05/2014

    es TÁN bonitooooo:! y mas aún en mi:9 gracias Milanoo. soy princesa total cuando lo llevo puesto

    Mostre o original 3

    ★★★★★

    Por M****z - 26/05/2014

    Precioso el vestido, me lo he probado y es que no puedo estar mas contentaaaaa:) subo fotos en breve

    Mostre o original 1

    ★★★★★

    Por P****a - 22/05/2014

    vestido de princesa total. y ese color! que bonita falda. creo ue me lo voy a comprar

    Mostre o original 0